Formularz logowania

Wyszukiwanie

Kalendarz

«  Wrzesień 2012  »
PnWtŚrCzwPtSobNie
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mini-czat

Statystyki


Ogółem online: 1
Gości: 1
Użytkowników: 0
Moja witryna
Czwartek, 2024-11-21, 9:39 AM
Witaj Gość
Główna | Rejestracja | Wejdź | RSS
Główna » 2012 » Wrzesień » 27 » Regulamin PLCA - najważniejsze postanowienia
6:29 PM
Regulamin PLCA - najważniejsze postanowienia
Na potrzeby naszego udziału w PLCA stworzyłem krótki wyciąg z regulaminu, który będzie obowiązywał w trakcie trwania ligi. Znajdziecie tu też najważniejsze informacje co do udziału w PLCA.
Zapisy podzieliłem na dotyczące wszystkich – oraz kwestie organizacyjne (dla tych którzy będą zakładać server lub w moim zastępstwie reprezentować klan podczas danego meczu)
 
Zachęcam jednak aby każdy zapoznał się z obiema częściami o ile nie zrobił tego już uprzednio (w drugiej znajdują się  informacje o punktacji; mappoolu etc)
 
FOR ALL LLAMAS:
 
  1. Wszyscy gracze aktywni w lidze muszą mieć powiązanie z własnym kontem na stronie plca.pl.  W przeciwnym wypadku będą traktowani jako nieaktywni w lidze i nie będą mogli w niej wystąpić. Dlatego zachęcam, aby każdy sprawdził czy jego konto ma takie powiązanie.
  1. Do udziału w lidze dopuszczone są tylko konta założone na stronie quakelive.com przed rozpoczęciem pierwszej kolejki, przy czym dla każdej ligi jest to inny okres ( III liga - 1 miesiąc wcześniej)
  2. Na 5 minut przed meczem zawodnicy biorący udział w meczu są zobowiązani do pojawienia się na IRCu na kanale #plca.pl w sieci quakenet. (wejść na kanał #plca.pl można przez stronę ligi - link w lewej kolumnie na stronie PLCA.pl)
  3. Nick musi być identyczny lub jak najbardziej przypominający ql_id
  4. Wszyscy gracze biorący udział w meczu są zobowiązani do nagrywania dema
  5. Gracze zobowiązani są do przechowywania dema z meczu przez tydzień.
  6. Każdy z klanów ma do wykorzystania po 3 pauzy (timeouty) na mapę ( proponuję zbindować sobie pod przyciskiem /timeout – szczególnie ligna)
  7. Nie zabrania się zabijania przeciwników piszących i na tzw. lagu.
  8. Mecz rozpoczyna się najpóźniej 15 minut po wyznaczonej godzinie, po tym czasie gdy jeden z teamów nie da rady zebrać 4 graczy to oddaje w/o
  9. Zmiany można dokonywać tylko w trakcie przerw między mapami z wyjątkiem sytuacji takich jak lag lub nagłe rozłączenie z serwerem. Wówczas należy zapauzować grę i dokonać zmiany przed następną rundą. Gracze zmieniający, którzy nie weszli na irc (pkt 3 )  zobowiązani są to zrobić po meczu.
  10. Jeśli w trakcie rozgrywanego meczu nagle zniknie któryś z zawodników i nie ma wymaganej w regulaminie czwórki graczy, wchodzi za niego gracz rezerwowy. Jeśli w ciągu pięciu minut nie zjawi się czwarty zawodnik i brakuje gracza rezerwowego, to zostaje podyktowany walkower na rozgrywanej w obecnej chwili mapie.
  11. W trakcie meczu floody oraz bluzgi są surowo zabronione
  12. "Latanie" (Free cam) po śmierci jest zabronione
 
 
FOR LLAMAS OFFICERS:
 
  1. Mappool obowiązujący w trakcie ligi PLCA QL:
    Asylum, Trinity, Quarantine, Campgrounds, Hidden Fortress, Overkill
  2. Mecze rozgrywane są na serwerach prywatnych (premium) stawianych we własnym zakresie przez klany.
  3. Ustawienia serwera: (informacja dla insa – który ma pro i będzie zakładał w przypadku mojej nieobecności)
- Match Membership Level: Premium
- Match Visibility: All Players
- Skill Restriction: Unrestricted
- Match Size: 16
- Team Size: 4
- Round Limit: 10
- Time Limit: 0
- Ruleset: QL
- Enable Spectator Free Cam: Nie
- Password: Tak, wymyślone na potrzeby meczu
- Wszystkie pozostałe ustawienia serwera maja pozostać domyślne dla trybu CA.
  1. Terminy meczów należy ustalić najpóźniej 8h przed startem kolejki (niedziela 16:00). W tym celu osoby za to odpowiedzialne muszą zgłosić termin w komentarzach pod meczem. Termin muszą zatwierdzić oba klany poprzez osoby do tego uprawnione (CL, vCL, WA – tj ja; CNQ lub Harry)
  2. Każdy klan może wykorzystać 1 WC (Wildcard). WC można wziąć do 10 minut po terminie rozpoczęcia meczu. Zgłosić to może przedstawiciel klanu w komentarzu pod meczem na stronie PLCA, kanale IRC lub bezpośrednio do sędziego. Po wykorzystaniu WC, klany na rozegranie meczu mają czas do końca następnej kolejki ligowej.
  3. Wybór mapy następuje poprzez cointoss - Zwycięski klan gra swoją mapę jako pierwszy
  4. Nie ma możliwości gry na jednej mapie dwa razy
  5. W przypadku remisu oba klany odrzucają po mapie na przemian, aż do pozostawienia jednej mapy, przy czym jako pierwszy mapę odrzuca klan z lepszym bilansem rund na obu mapach. W przypadku remisowego bilansu pierwszy odrzuca przegrany pojedynku na piły
  6. Na serwerze w trakcie meczu ligowego może przebywać maksymalnie 4 zawodników z każdej drużyny
  7. W przypadku "świńskiej pauzy" (nachodzącej na odliczanie startu rundy) rundę można powtórzyć na żądanie jednego z klanów. Rundę można powtórzyć przez abort, dogranie brakującej liczby rund i zsumowanie wyniku lub poczekanie do końca rundy (draw).
  8. Mecze grane są tylko systemem 4v4. Gra z mniejszą lub większą liczbą graczy jest zabroniona i w przypadku niewystarczającej ilości graczy przyznawane jest w/o.
  9. Wygrany klan zobowiązany jest do powiadomienia organizatorów o wyniku poszczególnych map wraz z linkami do meczów na stronie quakelive.com w komentarzu do meczu oraz wysłania jednego dema (jako link do pobrania w komentarzu lub bezpośrednio na e-mail org@plca.pl)
  10. Jeśli demo nie zostanie dostarczone w ciągu 24h od żądania organizatorów to równoznaczne jest to z w/o na korzyść przeciwnika.
  11. Punktacja. Za każdy rozegrany mecz przyznawane są punkty:
    1. wygrana - (+3 pkt.)
    2. przegrana z wynikiem 1:2 - (+1 pkt.)
    3. przegrana z wynikiem 0:2 - (0 pkt.)
    4. walkower - (-1 pkt.); mapy 0:10 0:10 na korzyść przeciwnika
    5. obustronny walkower - (-1 pkt.); mapy 0:0 0:0
    6. pierwszy walkower danego klanu - (0 pkt.)

Dla bardziej zainteresowanych link do  całości regulaminu: http://plca.pl/ql/?s=27&mod=article&view=details&no=168


vanity

Wyświetleń: 688 | Dodał: old_vanity | Tagi: Ragulamin Regulamin PLCA | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]